皆さん、こんばんは^^

HLのスレッドに今回のJapanFanmeetingに関するスレッドが上がりましたので、
音楽、画像等は削除させていただきました。
私のBlogから音楽、画像を保存し、
ご自分のblog、HP等に貼られている場合は削除して頂く事をお願いします。
私が頂いたコメントは全て大事に保存しました^^
ありがとうございましたm(__)m


HL의 스렛드에 이번 JapanFanmeeting의 DVD에 관한 스렛드가 올랐으므로, 음악, 사진등은 삭제했습니다.
나의 Blog로부터 음악, 사진을 보존해, 자신의 blog, HP등에 붙여지고 있는 경우는 삭제해 주시는 일을 부탁합니다.
내가 받은 코멘트는 모두 소중하게 보존했습니다^^감사합니다 m(__)m


A thread about the DVD of this JapanFanmeeting went up to a thread of HL.
The music, the photograph deleted it.
I store music, a photograph from my Blog and ask for deleting it when it is put on one's blog, HP.
All the comment that people gave to me saved it carefully. ^^
Thank you very much.m(__)m
by ume924 | 2007-06-25 21:17 | 色々